vrijdag 25 maart 2011

Verrassing

Gisteravond heb ik Lief ontvoerd. Voor zijn verjaardag.
Hij is nog niet jarig, maar ik wilde hem verrassen met een theatervoorstelling. Het liefste had ik kaartjes gekocht voor na zijn verjaardag, maar dat lukte niet. Alles uitverkocht. Ik kon dus nog wel kaartjes krijgen voor gisteren.
We zijn naar de voorstelling  Man & Fiets geweest van Wilfried de Jong. Zo leuk!
Verhalen over zijn fietsbelevingen, begeleid door drie toppers van muzikanten! Ik heb me van het begin tot het eind vermaakt. Terwijl ik geeneens een fietssport liefhebber ben! Lief zat ook te glunderen van oor tot oor. Een mooier dankjewel kan ik niet bedenken.
En als afsluiter; een ijsje bij de Mac. Gewoon. Omdat we daar trek in hadden en het nu eens gewoon deden!! We stellen het vaker voor (...Zullen we...?? Neh... Toch maar niet..) maar doen het nooit.
Soms moet je een idee uitvoeren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tóch een ijsje?!

Sandii zei

Tóch een ijsje?!