donderdag 24 maart 2011

Blij

Hier word ik nou zo blij van. Van boekjes waar in geknipt, geplakt en geschreven is.
Boekjes die van 'vol' uit elkaar barsten.
Boekjes die je op wilt pakken om eindeloos in te bladeren. (!!..meer boekjes in de rechterkolom, onder favoriete blogs, bij Book by its cover..!!)

Als ik zo'n boekje zie begint het in mij te kriebelen. Dan wil ik meteen aan de slag.
Plakken, knippen, schrijven.
Niet in de eerste plaats om het resultaat, maar om het doen.

(...en oke, ook een beetje om het resultaat...)

2 opmerkingen:

karin zei

dank je wel voor de supertip van dat weblog. Na mijn 44 x 44 ben ik in zo'n leeg boek verder gaan plakken, schetsen, frobbelen. dit is een fantastisch inspiratie-weblog!

Patrice A. zei

ja!
die kunstenaarsboekjes zijn mijn favoriet van book by it's cover
maar zelf doen....
nee....
misschien
ooit