woensdag 13 juli 2011

Leuke post


Vandaag heb ik LEUKE post gekregen!
Ik krijg wel vaker post, maar vandaag zag ik aan de enveloppe dat het LEUKE post moest zijn.
Een grote, witte enveloppe, met een handgeschreven adressering. Geen idee wat het kon zijn, maar dat verhoogde juist de voorpret!
Met de jas nog aan (...want God nogantoe, wat is het koud vandaag...) scheurde ik de enveloppe open. 
Met beleid, want ik wist niet wat er in zou zitten en je weet maar nooit of je iets waardevols beschadigd. Dus.
De enveloppe bevatte een brief en drie foto's, netjes vergezeld met een kartonnetje; kreukelproof
Drie vergrootte Polaroid-foto's van schalen fruit...

Opeens viel het kwartje. Dit was het antwoord van Petra Olengarm op mijn brief!  
De brief die ik haar op 5 maart toestuurde. Zo af en toe dacht ik er aan, maar dacht ook dat Petra mij misschien vergeten was.
Maar ik ben heels niet vergeten! Ik ben superblij met de foto's. Ze zijn prachtig. En ook nog een brief erbij.

Petra schrijft dat ze met smart wacht op nieuwe brieven. En of ik iedereen over dit project wil vertellen. Dat doe ik graag, met alle liefde.
Dus; schrijf een brief, stuur 'm op en vergeet dan dat je dat gedaan hebt en laat je dan verrassen door het antwoord van Petra.



2 opmerkingen:

Petra zei

En dit vind ik nou weer LEUK met hoofdletters!

Voor ieder die mee wil lezen, vanaf nu staat onze briefwisseling ook op mijn website:
http://www.briefaaneenfotograaf.nl/leesmee.php?nr=1

Wie volgt?

Hartelijke groet,
Petra

P.S. En ik vergeet niemand hoor, soms duurt het een tijdje voor ik de juiste beelden vind

Patrice A. zei

leuk, leuk, leuk!!!!

misschien schrijf ik ook nog een keer een berichtje
of een brief....