donderdag 3 april 2008

Rijk

De verjaardagen van Lief en mij zijn weer achter de rug. Tis toch altijd druk. Eerst in mijn hoofd en daarna in huis.

Gisteren zijn we met de hele fam uit eten geweest. Lief en ik, onze kinderen met aanhang en de ouders van Lief. Zitten we daar toch mooi met een cluppie van 9 man! Het was al een gezellige dag en het uit eten was een SUPERgezellige afsluiter. Ik voelde me zo rijk!

En trots.
Op Lief en mij.

We zijn een samengesteld gezin en dat is soms niet makkelijk. En nu zaten we daar toch maar effe met z'n allen het heeel gezellig te hebben!!

Het doet me denken aan een andere keer dat ik me zo superRIJK voelde. Dat was het moment dat ik, na de bevalling van mijn jongste dochter, het ziekenhuis mocht verlaten.
In de rolstoel, met in mijn armen de pasgeborene en op mijn knie mijn oudste dochter van 3 jaar.
Man, wat voelde ik me rijk.

Tot jankens toe rijk.


***


Geen opmerkingen: