zondag 8 mei 2011

Je weet het niet

Het is alweer een week geleden dat ik voor de laatste keer een berichtje geplaats heb.

Toen wist ik niet dat ik nu een nieuwe wasmachine zou hebben omdat de ander het begaf.
Toen wist ik ook niet dat de auto nu bij de monteur zou staan omdat ie een heel gek geluid maakt.
Toen wist ik ook niet dat Linker Buur zijn huis te koop zou zetten.
Toen wist ik niet dat ik nu het boek over Mindfulness zou lezen, omdat ik dat intussen van een vriendin heb gekregen.

Tussen toen en nu is de (dode) coniferenhaag tussen onze tuin en die van de buren vervangen door een schutting. Vakkundig geplaatst door Lief en Rechter Buurman.
Tussen toen en nu is Lief ook nog eens op pad geweest met zijn Vader.

Zomaar een greep uit de dingen die er tussen toen en nu gebeurd zijn. Die ik nu weet maar toen niet.

Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog komen gaat.
Ik weet het niet en ik wil het ook niet weten.
Ik laat mij verrassen en blik liever af en toe terug.

1 opmerking:

Patrice A. zei

ik ook
ik ben ook benieuwd
naar wat er nog komt
maar
wil het niet weten