donderdag 21 augustus 2008

Fotozondagavond

ENG!!!!

Wat de een eng vindt, vind de ander geen enkel probleem. Het is heel persoonlijk en laten we eerlijk zijn, we lopen er niet mee te koop. Ieder heeft zijn eigen verhaal en beleving en enge dingen houden we meestal voor onszelf.
Soms is iets op zich niet eng, maar wordt het pas eng in een bepaalde situatie. Hard zingen onder de douche bijvoorbeeld vind ik geen probleem, maar wanneer ik het voor een publiek moet doen vind ik het ENG.
Of; in huis op mijn prachtig mooie crocqs rondlopen is geen kunst, maar om ze aan te doen naar de stad vind ik al wel een stuk enger. En met mijn camera op pad te gaan op wat stille verlaten plekken is ook een eitje. Maar wanneer ik er mee de stad in ga tijdens de kermis........DOODENG.



Dit thema heb ik grondig aangepakt; ik heb mijn (nep)crocqs
aangedaan en ik ben met camera en al de kermis (ENGE attrakties) opgegaan.

Tja, soms is het goed om je grens te verleggen.


En dan ben ik best trots op mezelf.........

Meer enge dingen te zien bij; CaptKrik, Monkey-mind

***

Geen opmerkingen: