zondag 26 juni 2011

Oerol 2011

Met zere billen van het fietsen, een bruin verbrande neus en de slaap nog in de ogen ben ik terug van Oerol.
Ik ben er drie dagen geweest maar het voelt als veeel langer. En nog was het te kort.
Er is veel te zien en te genieten. Ik heb het op moeten schrijven, want mijn hoofd was vol van indrukken. 
Er waren zoveel mooie momenten. Grote en kleine. En allemaal even goed.
Een momentenlijstje
Met mijn Vriendjes genieten van straattheater in Midsland….
Tegen de wind in klauwen om ‘mijn broers’ te zien…..
(‘Zijn jullie broers?’ ‘Nee. Een tweeling’)
Bingo spelen op het strand…..
(en dan ook een hap mogen van de gewonnen halve(!) komkommer)
Met een Vriendinnetje van kussens een bed bouwen op de grond in het huisje. Omdat de stoelen niet lekker zitten en je dan kunt doen alsof je toch in een tent ligt.
En  je dan voor laten lezen uit het boek ‘Lidia en de zigeuners’ uit pakweg 1950….
(‘…met vrouwen is het net als met aardappels; als ze ouder worden verliezen ze hun blommigheid….’)
Buiten met je neus tegen de ruit naar binnen kijken om Tim Knol te kunnen zien optreden…
Dan ‘s nachts nog even doorfietsen naar de duinen om je te vergapen aan projecties op het duin
En dat was nog maar de eerste dag….

Geen opmerkingen: