zondag 17 januari 2010

Gekke start

Mijn werktijden zijn onregelmatig.
Ik werk avonddiensten, dagdiensten, weekenden en nachten.
Per maand draai ik gemiddeld 3 a 4 slaapdiensten. Dit houdt in dat ik 's middags om 15.00 uur begin en de volgende ochtend om 8.15 uur of om 9.15 uur weer naar huis kan.

Thuisgekomen ligt dan de hele dag nog voor me!! Het lijkt alsof de tijd op zo'n dag wat langzamer gaat. Ik heb immers al gewerkt en het is nog maar vroeg in de ochtend. Als ik goed geslapen heb ben ik dan ook nog fit genoeg om van alles te doen.
En toch.....
En toch lijkt het alsof de dag niet helemaal van mij is.
Een dag beginnen op een andere plek dan je eigen huis geeft het een vreemde basis. Alsof ik niet helemaal aanwezig ben. Alsof ik anders ben dan anders.
Niemand die dat aan me kan zien.
Maar toch.

Geen opmerkingen: