dinsdag 25 augustus 2009

Dagboekje



Simone heeft een stempel.
(En Irene heeft een gaaf handschrift-lettertype op haar site.)
Maar Simone heeft dus een stempel.
Bofkont.

Op vakantie heb ik ook gestempeld.
Ik heb namelijk een dagboekje bijgehouden; 1 geschreven zin per dag waarvan ik 1 woord
gestempeld heb.
De stempels had ik gekocht bij de Hema.
Eigenlijk ben ik op zoek naar ouderwetse metalen letter stempeltjes die je in een soort van houder kunt doen wanneer je er een woord mee wilt stempelen.
Beetje dit lettertype.

Geen idee of dat te koop is, laat staan waar.
Maar als ik iets in mijn kop heb,......

3 opmerkingen:

Simone zei

Kootje!
Mijn handtekening voor je ligt klaar, maar nu je adres nog.. kun je me dat mailen? En heb je al bij stempel.nl gekeken of stempeltempel.com. En, en, en, je kunt je eigen lettertype aanleveren: gewoon een 'plaatje' van maken. Was getekend (met stempelhandtekening), mevrouw de Jong

Betsy zei

wat je zoekt zijn dus eigenlijk drukletters... Koop een ouwe tiepmachine! sloop de letters er uit en maak een klemmetje waar ze inpassen! Kun je aluminiumprofieltje voor gebruiken ofzo...

Presto!

Karin zei

Wat een prachtig dagboekidee!
Eén zin per dag. Nooit geen excuus meer als "geen tijd".
Ziet er ook mooi uit op je foto!
Nu op zoek naar letterstempels!