zaterdag 27 februari 2010

Gewonnen

Gisteren opende ik mijn mailbox en vond er onderstaand mailtje in!!
Wat een kadootje.

Beste Kootje,                      
Twee weken geleden heb je meegedaan aan ons HEMA 500 spel.
We hebben uit alle deelnemers 10 winnaars getrokken die een digitale camera winnen.
Jij bent de winnaar van een van deze camera’s, gefeliciteerd!
Kun je me je adresgegevens toe mailen zodat we de prijs z.s.m. maar je kunnen versturen?
Alvast veel plezier met je prijs en bedankt voor het meedoen aan onze actie.
Met vriendelijke groet,
Leontine Denisse


Nu kan ik niet meer zeggen dat ik nooooooit iets win.

2 opmerkingen:

karin zei

Goed!!!!!
Dat worden nóg mooiere foto's hier??!! Gefeliciteerd.

Irene zei

Had je een foto gemaakt van een Hema product ofzo? Ik ben wel benieuwd dan!

Groetjes,
irene.