zondag 23 maart 2008

Geluk


Ik las dit artikeltje in de krant.

Jullie mogen op mij oefenen....

3 opmerkingen:

wie o wie zei

Hallo Kootje,
Op jouw vraag wat feeds zijn kan ik je nog geen duidelijk antwoord geven. Ik ben nl een one-line cursus aan het doen met mijn bedrijf. Wist ook niet dat andere dan mijn collega's mijn blog konden vinden.Het enige wat ik je kan melden is dat de term RSS feeds is, en dat je deze icoontjes op veel sites kunt vinden. Je kunt die toevoegen aan je eigen netvibes pagina als je die hebt aangemaakt bij www.netvibes.com.
Wat je er dan mee kunt moet ik zelf nog ontdekken en geloof me dat valt niet mee. Hopelijk kun je hier wat mee. HG wieowie

Betsy zei

lekker fanatiek al Cora!

Anoniem zei

Lieve Kootje.... hier alvast een probeersel van mij.... ik geef je veel geluk!
Ben ik nu blijer dan jij??
Zie je weer bij H&Z, Bboo